Belangrijke aspecten bij een zoekmachine marketingbureau
Positionering vereist, zoals elke e-marketingactiviteit, een idee, oftewel een zoekmachine marketing strategie. Geen twee websites zijn hetzelfde. Het hangt allemaal af van de huidige zichtbaarheid, de leeftijd van het domein en de concurrentie in de zoekmachine.
Elke website vraagt daarom om een individuele aanpak. Het kan zijn dat de zoekmachine marketing positionering die betaald is voor het effect , dus voor de zichtbaarheid van de pagina voor meerdere zinnen in de top10 voor je minder winstgevend zal blijken te zijn dan de zichtbaarheid voor een onbeperkt aantal sleutelzinnen, met een vast bedrag als onderdeel van het abonnement. Het is belangrijk dat het SEO-bedrijf zich richt op het leren kennen van de branche en de specifieke kenmerken van jouw bedrijf.
Controleer of het bureau de site controleert
Van effectieve positionering is geen sprake als er geen zoekmachine marketing audit aan vooraf is gegaan. Dankzij dit is het mogelijk om het SEO-potentieel van de website te beoordelen en optimalisatie-aanbevelingen op te stellen die de zichtbaarheid van de website in de zoekresultaten zullen verbeteren. Elk goed bureau zal je gemakkelijk de auditresultaten opsturen en met je bespreken.
Als het bedrijf absoluut geen wijzigingen aan de site voorstelt, moet het baken worden ingeschakeld. Er is geen website die perfect zou zijn geoptimaliseerd. Er is altijd ruimte voor verbetering. Het tweede nummer is een maandelijks rapport over de uitgevoerde activiteiten en hun effecten, d.w.z. de zichtbaarheid van de website op Google (vraag naar het SEO-auditaanbod ).
Vraag naar de implementatie van optimalisatieaanbevelingen
Aanbevelingen zijn één ding, de uitvoering ervan is iets anders. Het kan zijn dat de wijzigingen op de website jouw mogelijkheden te boven gaan, je hebt geen tijd of je hebt niet het juiste team. Vraag daarom in het begin of het bedrijf zelf wijzigingen aan de website kan aanbrengen. Onze ervaring leert dat SEO teksten het grootste probleem zijn voor ondernemers. Het is lastig om in korte tijd een goede copywriter te vinden. Het is daarom beter om een bureau te kiezen dat de content zelf op de website aanlevert.